ترمیم مو پدیده جوان از جمله موسساتی است که روش نوین ترمیم مو را در بین موسساتی که هم اکنون روش ترمیم مو را اجرا میکنند رواج داده و این روش را به صورت علمی تحقیق و تمام جوانب روش ترمیم مو را از نظر استحکام “ماندگاری”سلامت ” هم جنس بودن و در نهایت زیبایی سنجیده.

ترمیم-مو

ترمیم-مو

روش ترمیم مو در اولین نگاه روشی آسان و بدون پیشینه پزشکی به نظر می آید ولی در حقیقت این این طور نمیباشد زیرا در این روش(ترمیم مو)فرد با این پروتزها زندگی میکند و اگر افراد غیر متخصص این روش را روی سر اجرا کنند فرد دچار مشکلاتی از جمله تضاد و نا هماهنگی بین موها میشود که این باعث آزرده خاطر شدن فرد مراجعه کننده میشود.

این پروتزها از جنس نانو و نانو ارگانیک بوده که به دلیل شباهت بی نظیر آن به پوست سر فرد مراجعه کننده احساس میکند که این موها کاملا از پوست سر روییده و افرادی که شخص را نگاه میکنند متوجه خارجی بودن این لایه روی پوست سر نمیشوند.

ترمیم-مو-(۱۳)

ترمیم-مو-(۱۳)

در روش ترمیم مو موهایی که روی صفحه به صورت گره های تخصصی بافته شده اند از قدرت و استحکام زیادی برخوردار میباشد که مقدار ریزش موها را که کاملا از جنسه موهای طبیعی بوده را کاهش میدهد.

استحکام این پروتزها به قدری زیاد است که این صفحه بدون روشهایی که متخصصین به فرد مراجعه کننده اموزش میدهند به راحتی از سر جدا نشده تا فرد استفاده کننده خودش تصمیم به سرویس کردن مجدد پروتز بگیرد.

قبل از نصب این پروتزها باید بدانید که موسسه ترمیم مو پدیده جوان را اکیپی از متخصصین زیبا شناختی و افرادی که در هنر گریم دارای پیشینه موفقی میباشند همراهی میکنند که این باعث شده که افراد مراجعه کننده در نهایت به چهره ای که انتظار داشتند بعد از ترمیم مو به آن برسند روبرو شوند .

ترمیم-مو-(۱۲)

ترمیم-مو-(۱۲)

ترمیم مو به دلیل سرعت زیاد آن که نهایتا در یک جلسه و هزینه مناسبی که دارد یکی از بهترین روشهایی که منجر به مودار شدن افراد میشود شناخته شده است .ترمیم مو را تنها از مرکزی که وارد کننده متریال اورجینال این کار میباشند بخواهید زیرا این روش اگر به درستی روی سر اعمال نشود طبیعی بودن خود را از دست داده و فرد را دچار ازردگی خاطر میکتد