دکتر الیویا هاموندز 

 ریزش مو سریع یک مشکل سلامتی عمده محسوب و معمولا با زمینه ژنتیکی فرد مرتبط است. اگرچه داروهای معین، بیماری ناگهانی ، رنگ کردن دائمی مو و سایر محصولاتی که حاوی عامل های شیمیائی هستند می توانند باعث تخریب فولیکول های موی شما شوند و باعث شوند که موهایتان تنک تر شوند و ارتجاع و درخشش طبیعی خود را از دست دهند و ان عوامل درنهایت باعث ریزش موی شما شوند. ریزش مو در زنان تا حدود زیادی به دلیل تخریب هورمون زنان استروژن رخ می دهد که در حین بارداری یا پس از آن و یا در حین یائسگی ایجاد می شود.

موی ویرجین رمی

محصولات کمی هستند که اثر آنها در کند کردن و کاهش جزئی ترمیم مو از نظر بالینی ثابت شده باشد و متخصصین پوست و متخصصین مراقبت سلامت هنوز داروی معجزه آسائی که باعث درمان ریزش مو شود را کشف نکرده اند. به این دلیل است که بسیاری از زنان رو بهداروهای گیاهی طبیعی یا عصاره ها یا جایگزین های مدگراتری مثل استفاده از کلاه گیس آورده اند. جدای از اینکه کلاه گیس ها یکی از لوازم زیبائی هستند که به تازگی داشتن آنها به یک ضرورت برای زیبائی بیشتر تبدیل شده است اما در عین حال یک راه سریع و بدون استرس برای مخفی کردن موهای سر تنک شده فرد نیز هستند. به خواندن این مطلب ادامه بدهید تا به مزایای کلاه گیس ها پی ببرید.

تنوع : کلاه گیس ها تنوع وسیعی از سبک ها، مدل ها ، رنگ ها و مواد را در بر می گیرند. شما بسته به بودجه و نیازهایتان می توانید یک کلاه گیس که از ماده مصنوعی یا موی طبیعی انسان ساخته شده است، را به دست بیاورید. تنوع زیادی از رنگ ها و سبک ها در بین کلاه گیس ها وجود دارد که یقینا می توانند نیاز شما برآورده می کند.آنها به شکل آنلاین یا در کلیه فروشگاه های کلاه گیس ملبورن یا سالون های ارایش با رتبه های بالا در دسترس شما قرار دارند..

دوام: کلاه گیس های ساخته شده از موی طبیعی انسان با دوام تر هستند. ولی هر دو نوع کلاه گیس دوام بلند مدتی دارند و نگهداری و آرایش آنها ساده است. در اکثر مواقع می توان با آنها مثل موی خود فرد رفتار کرد. شما می توانید به آنها شامپو بزنید یا برای شکل دادن به آنها از اتوی تخت یا مواج استفاده کنید و محصولات آرایشی را در آنها به کار ببرید و آنها را رنگ کنید ( این تنها در مورد کلاه گیس هایی که از موی انسان ساخته شده اند مصداق دارد) . عمر تقریبی یک کلاه گیس بسته به محیطی که در آن زندگی می کنید، محصولاتی که از آن استفاده می کنید و اینکه چقدر ترمیم مو از کلاه گیس مراقبت می کنید حدود ۱۲-۶ ماه است.

کلاه گیس طبیعی به نظر می رسند – وقتی که در مورد ریزش مو در زنان صحبت می کنیم، عده زیادی از زنان نگران این هستند که ظاهرشان با کلاه گیس طبیعی باشید بنابرین اکثر زنان به دنبال کلاه گیس هایی هستند که از موی طبیعی انسان ساخته شده باشند. یک کلاه گیس مصنوعی باعث این نمی شود که ظاهر شما شبیه یک عروسک باربی شود اما کلاه گیس ساخته شده از موی انسان به شما ظاهر بهتر و طبیعی تری می دهد.

قطعا شما کلاه گیسی را انتخاب می کنید که برای شما مناسب باشد. بهتر این است که با یک متخصص کلاه گیس دارای مجوز و با تجربه در تهران مشورت کنید. او باید بتواند شما را راهنمائی کند و در روند یافتن کلاه گیسی که بهترین تناسب را با شما دارد، به شما کمک می کند که موی تنک شده تان را مخفی کنید و دوباره اعتماد به نفس تان را به دست بیاورید توصیه های مناسبی  به شما ارائه کند. قبل از گرفتن هر تصمیمی تحقیق کنید و با متخصص پوست تان مشورت کنید.