مقایسه کاشت مو به روش FUE وFUT

در حالی که برخی از فرهنگ ها و گروه های مطلقا هیچ موضوع را در بودن طاس، برای دیگران آن را بدترین کابوس خود است. خوشبختانه، فقط با عملا هر وضعیت پزشکی قابل تامل دوست، روش که قادر به مبارزه با طاسی وجود دارد . مسلما، روش ها در دسترس هستند از طریق وسایل NHS عمومی نیست و شما را به یک سرمایه گذاری قابل توجهی به انجام پیوند مو. با این حال، این واقعیت است که در دسترس هستند دلگرم کننده است، اگر چه یک بار شما را ساخته اند غوطه و تصمیم گرفت تا برای چنین درمان به بعد از آن شما باید انتخاب کنید که چه نوع در به انجام است.

مقایسه کاشت مو به روش FUE وFUT

در روز امروز و سن دو نوع بسیار رایج از پیوند مو وجود دارد. در FUE و FUT . آنها در چنین راهی با توجه به پیچیدگی از نام استاندارد خود را به صورت مختصر، با سابق به عنوان استخراج واحد فولیکولی ابداع و دومی به عنوان واحد فولیکولی پیوند. این امر می تواند منصفانه است که بگوییم هر یک شامل منافع و موانع و آن را معمولا پایین به ترجیح شخصی بیمار، با شرایط به طور کلی دیکته که گزینه ترین عملی است. توجه به این حساب، این مقاله در حال حاضر در هر دو به منظور به شما کمک کند روش پیوند مو خود را انتخاب کنید نگاه در جزئیات.

کاشت مو به روش FUE

با مخفف FUE حاوی اصطلاح « استخراج »، اکثر مردم احتمالا ایده خوبی از آنچه این شکل از پیوند مستلزم داشته باشد. در شرایط ساده، این شامل همه موهای باقیمانده در بیمار استخراج با استفاده از یک ابزار دایره کوچک است. این فرایند تکرار می شود تا زمانی که جراح لازم بداند و در برخی موارد، این می تواند این معنی است که یک بیمار است که تحت روش در طول دوره از چند روز .

به عنوان شما ممکن است انتظار می رود، این است که به هیچ وجه از پایان عملیات و بیمار پس از آن به صبر برای موهای استخراج به برداشت و پس از آن که تماس مجدد قرار داده شده به سایت های دریافت کننده، که قادر به دریافت مو شادابی و طراوت و اجازه می دهد آن را به رشد کاملا طبیعی است.

آن را به ذکر است که بسیاری از کلینیک کاشت مو ادعا می کنند که سود اصلی از درمان در FUE است که زخم نمی خواهد به سمت چپ. متاسفانه، این است که بسیار به ندرت مورد و هر گونه ایجاد اعلام چنین می تواند خود را در آب داغ با مقامات پزشکی مربوطه زمین.

در اکثریت قریب به اتفاق موارد، هر فردی که تحت درمان در FUE خواهد شد با بسیاری از نقاط غیر رنگدانه های کوچک هستند که در سراسر پشت سر واقع شده است. با این حال، با توجه به اندازه کوچک از زخم، تعداد کمی از مردم قادر خواهد بود تا آنها را ببینید. در واقع، آن را به طور کلی اظهار داشت که مگر اینکه بیمار تصمیم می گیرد سر خود را به طور کامل اصلاح، این زخم نمی شود قابل توجه است.

در حالی که در مورد این موضوع از معایب احتمالی در FUE ، اثربخشی این درمان باید مورد بحث قرار گیرد. با توجه به هزینه است که با پیوند مو همراه است، آن را به طور کلی فرض که هر بیمار که برای چنین درمان می پردازد خواهد شد با یک سر پر از مو با پایان آن استقبال شده است. متاسفانه، این است که چنین نیست و به خصوص با در FUE ، نتایج آن می تواند بی تفاوت است.

روشی که در آن کار می کند در FUE است با استخراج و برداشت مو از تمام نقاط سر – با این جمله مناطق بالا و پایین. آن را به طور کلی فکر می کردم که هر مو واقع در چنین مکان هایی است که به عنوان دائمی مو که می تواند در قسمت وسط سر پیدا شده است و در نتیجه، زمانی که آن را برداشت است کمتر از یک احتمال آن زندگی برای یک دوره زمانی طولانی وجود ندارد. البته، در برخی موارد آن را کاملا خوب است، اما در برخی دیگر از بیماران از دست دادن مو پیوند خود را با توجه به آن از این موقعیت بر روی سر منشاء رنج می برند.

در حالی که معایب مرتبط با FUE وجود دارد، مزایای که منجر اند بسیاری از کارشناسان صنعت را به این نتیجه آن است که بهترین درمان از دو گزینه وجود دارد. حتی اگر زخم در FUE مورد بحث قرار گرفته، آن است که هنوز هم هیچ چیز به زخم که می تواند به عنوان بخشی از درمان FUT را ترک کرد. هر کسی که تحت FUT متاسفانه با یک اسکار بزرگ بر روی سر خود را به سمت چپ و در حالی که بیماران در FUE در معرض هزاران نفر از زخم مانند گودی کوچک، این را می توان با رئیس جدید مو مبدل.

به طور مشابه، زمان بهبودی در ارتباط با FUE است بسیار کمتر از FUT . این نیز با آستانه درد در ارتباط با بیماران در FUE این ادعا که آنها می توانند به مقدار حداقل از درد بعد از عمل. به عنوان شما ممکن است انتظار می رود، این امتیازات و مزایای به احتمال زیاد به مورد توجه آن دسته از افراد که بلافاصله بعد از عمل پیوند مو خود را داشته شرایط سخت گرفته تنها .

در نظر گرفتن بالا در مورد FUE را در نظر، عمل معمولا در مخاطبان هدف های مختلف توسط پزشکان است. ارائه مشاوره در درمان پیوند مو درست می تواند یک مسئله دشوار برای برخی از پزشکان، به عنوان می تواند تضاد منافع در برخی از موارد وجود دارد. با این حال، صنعت به طور کلی شروع به توصیه روند در FUE بازارهای زیر است:

    • جوانان – هر فردی که هنوز در ۲۰S خود را بر اساس احتمال به توصیه شود را به استفاده از FUE . یکی از دلایل اصلی این مشاوره این واقعیت است که این بیماران ممکن است ذهن خود را در مورد مدل مو خود را در آینده تغییر است. با توجه به ماهیت از درمان، مجوز در FUE بسیار کوتاه سبک های مو و این بدان معنی است که جوانان باید گزینه های کمی بیشتر در این زمینه به عنوان سن آنها. زخم کمتر شایع است و این می تواند به دلیل دیگری که چرا این بازار هدف است که توصیه به FUE ، به عنوان آنها احتمالا رفتن به دریافت یک افزایش اعتماد به نفس با داشتن زخم کمتر شایع در سر آنها منجر شود.
    • افراد که دارای یک مدل مو کوتاه – نیازهای کمی در مورد این زیر آخرین پاراگراف گفت. آن اظهار نظر شده است چگونه درمان در FUE تمایل به نفع کسانی که با سبک های مو کوتاه تر، با توجه به زخم محدود که مطرح می شود. بلبرینگ از این در ذهن، آن را واقعا انتخاب قطعی و بدیهی برای یک فرد با موهای کوتاه را انتخاب کنید در FUE است.

    • بیمارانی که پیوند مو قبلی داشته اند – هر بیمار است که این موضوع به یک پیوند قبلی، که به احتمال زیاد شده است از طریق روش FUT انجام شده است، توصیه به استفاده از روش FUE. دلیل این است که وجود دارد در حال حاضر مقدار زیادی از زخم نوار، که در شدت از طریق عملیات FUT یکی دیگر از دو خواهد بود. با استفاده از FUE ، زخم کمتر آشکار هستند و نتیجه این خواهد بود کمتر مزاحم .

کاشت مو به روش FUT

FUT می رود در برابر بسیاری از اصول عمل که پیش از این برای FUE توضیح داده شده است، هر چند آن را به ذکر است که آن را به عنوان یک تعریف به روش های پیوند مو های موجود، نه یک رقیب محسوب می شود.

FUT احتمالا می تواند به عنوان یک عملیات ساده با موهای از پوست سر به مناطق از سر که مو به اندازه را شامل نمی شود پیوند توصیف می شود . این پیوند می گیرد و نه از طریق ابزارهای سرزده، با دکتر برش یک نوار از بافت پوست سر، قبل از برش آن را به هزاران واحد فولیکولی. این واحد ها پس از استراتژیک در اطراف سر قرار می گیرد، پس از دکتر سوراخ با سایت های دریافت کننده در اطراف تحت تاثیر قرار، مناطق طاس ایجاد کرده است.

به عنوان یکی احتمالا می تواند از بالا، فرض، FUT یک روش بسیار پیچیده است اگر چه پتانسیل برای برخی از نتایج بسیار انجام وجود دارد. با این حال، این موضوع را از زخم به طور منظم مورد بحث قرار گرفته، به عنوان فرایند که در آن با استفاده از FUT بدان معنی است که تمام بیماران، بدون توجه به آنچه بدن خود و یا نوع پوست، یک اسکار نوار مانند بزرگ بر روی سر خود را دارند. برای آن دسته از افرادی که طلب یک سر پر از مو این احتمالا در حال رفتن به یک مشکل، هنوز برای کسانی که دوست سبک خود را به صورت کمی کوتاه تر می تواند چند عامل زیبایی به در نظر گرفتن وجود دارد .

این امر می تواند منصفانه است که بگوییم زخم مشکل اصلی در ارتباط با FUT ، با این حال دلیل اصلی که چرا مردم تصمیم به گرفتن رویکرد در FUT است. با این حال، در حالی که زخم ممکن است یک به نوبه خود برای بسیاری از بیماران، برخی از تاکید بیشتری بر مزایای استفاده از FUT در حالی که تصمیم گیری خود قرار دهید.

بدون شک، سود اصلی در پشت FUT کیفیت از مو است که در حال پیوند است، با این که معمولا از یک استاندارد بسیار بهتر از این است که استخراج و برداشت با FUT . در حالی که همه از مو است نشات گرفته از منطقه “سالم” از سر، بیماران بعید است برای دیدن هر مشکلی در آینده با مو جدید خود می باشد. این است که در مقایسه با FUT ، که در آن موارد شنیده شده است که در آن مو جایگزین را آغاز کرده است به سقوط دوباره توجه به این واقعیت آن را از مناطق از کیفیت پایین ناشی می شود.