ترمیم موهای اکستنشن شده

برخی از افراد می خواهند کمی بیشتر” به منظور افزایش ترمیم مو دارویی و یا جراحی (اکستنشن مو). دیگر مردم به طور موقت یا دائم قادر به رشد مو و بنابراین نامزدها برای پیوند نیستند . و برخی ممکن است بخواهید برای جلوگیری از هر نوع عمل جراحی (اکستنشن مو) و یا ممکن است به وعده تراکم نامحدود و پری جلب کرد.

در این موارد، پاسخ ممکن است علاوه بر مو غیر جراحی و یا جایگزینی . بیست سال پیش یا بیشتر علاوه بر مو غیر جراحی و یا جایگزینی را وسیله ای به نام کاکل یا موی مصنوعی ، کلاه گیس یا کلاه گیس بوده است. در قرن بیست و یکم، toupees از واژگان ما و تنوع گسترده ای از دستگاه های مو ، یا پسوند مو برای ریزش مو ناپدید شد، به بودن به آدرس نیاز به علاوه موهای غیر جراحی و یا جایگزینی است .

ترمیم مو خانم هایی که از اکستنشن استفاده کرده اند

تعریف مدرن از علاوه بر مو غیر جراحی و یا جایگزینی است هر دستگاه مو تحمل خارجی است که به مو یا پوست سر موجود اضافه به ظاهر سر کاملتری از موجایگزینی مو غیرجراحی در جراحی و پزشکی است .

تحت پوشش این تعریف می مو بافندگی ، اکستنشن مو برای از دست دادن مو ، اتصالات مو ، تکه های مو ، پروتز مو و کلاه گیس مو جایگزین. مواد استفاده شده برای گسترش یا جایگزین مو ممکن است موی انسان (از بیمار، در صورت امکان)، مواد مصنوعی مانند مو ، و یا ترکیبی از موی انسان و مصنوعی.

هنگامی که سفارشی ساخته شده تحت نظارت متخصص، hairpieces و جایگزین می تواند نیازهای بسیار واقعی از بیماران انتخاب شده را تامین کند.

ترمیم مو پدیده جوان

Recent Posts

ترمیم مو یا درمان ریزش مو

در این مبحث علل اصلی ریزش مو توضیح داده شده و نگاهی به راه های…

7 سال ago

تکنولوژی های ترمیم مو

ترمیم مو بهترین جایگزین کاشت مو می باشد و با تراکم موی بالایی که بشخص…

7 سال ago

اطلاعات کامل ترمیم مو

ترمیم مو چیست؟ روشی است همانند کاشت مو با این تفاوت که بجای اینکه تارهای…

7 سال ago

کاشت مو

در این مقاله شما را با تمامی روشهای (FUE,FUT,BHT)و تکنیک های کاشت مو که قابل…

7 سال ago

درمان ریزش مو

کامل ترین مقاله ای در زمینه ریزش مو می باشد را در اختیار شما گذاشته…

7 سال ago