روشهای مختص به ترمیم مو پدیده جوان
PHQ SHQ GHQ دراین روش انحصاری دیگر فرد احتیاجی به بانک مو ندارد، زیرا این مرکز با دارا بودن بانک موی صد در صد که همانند و همجنس ورنگ مو و بطور کل مشابه با موهای شماست، برای به ثمر رساندن بهترین ترمیم مو، که این روش را به جرات می توان تحولی در امر ترمیم مو دانست . در یک جلسه زیر نظر متخصصین این مرکز به سه طریق زیر انجام می شود که با ظاهری بسیار طبیعی انجام می شود.

ترمیم مو

ترمیم مو

در یک جلسه زیر نظر متخصصین این مرکز به سه طریق زیر انجام می شود که با ظاهری بسیار طبیعی انجام می شود. ترمیم مو پدیده جوان مجری تمامی روشهای موجود در دنیا در امر ترمیم مو میباشداز جمله مزایای این تکنیک انجام استحمام و استخر و سونا و سشوار، استفاده ازاتوی مو.واکس.ژل.و… بوده و کاملا بدون عوارض و مراجعه بعدی می باشد. در این روشها مو روی پوست سر فیکس شده و این مطلب باعث این شده تا این روشها کاملا بدون عوارض و خطر بوده.در این قسمت سه روشی را که این موسسه را در بین موسسات دیگر متمایز ساخته را بررسی میکنیم.

.
MHT
روشی است که در آن فرد مراجعه کننده قسمت اندکی از موهایش ریخته شده و محدوده ای که احتیاج به ترمیم دارد وسعت زیادی ندارد که در این روش تکنیکهای تخصصی وجود دارد که قسمت ترمیم شده هماهنگی با دیگر قسمتهای مو داشته باشد.

ترمیم-مو

ترمیم-مو-۱۲-۱

NHT
در این روش محدوده ای که احتیاج به ترمیم دارد از ۵۰% بیشتر شده و فرد مراجعه کننده قسمت بیشتر مو خود را از دست داده که در این روش با جایگزینی موهای مشابه به موهای خود فرد ترمیم مو به این روش اجرا میشود.این روش برای افرادی که تمامی موهای خود را از دست داده اند از جمله افرادی که به بیماری آلوپسی(آلوپشیا)دچار هستند قابل اجرا میباشد

ترمیم مو

ترمیم مو

ترمیم مو[/caption]

این روش روشی انحصاری و کاملا مطالعه شده از سوی منابع و متخصصین ترمیم مو پدیده جوان میباشد که به دلیل آزمایشات تخصصی که از مو افراد انجام میشود تا جنس مو مشخص شود و متخصصین بتوانند موهایی با همان مشخصه را برای ترمیم مو فرد در نظر بگیرند.