کاشت مو و ریزش مو

پیوند مو

نمایش قبل و ۶ ماه پس از یک روش انجام شده با استفاده از ۲۰۰۰ گارفت

کاشت مو

قبل و بعد از ۳۵۰۰ گرافت با ۲ روش انجام گشته

ریزش مو

ریزش مو در بیش از ۶۰ ٪ از مردان و در حدود ۱۰٪ از زنان رخ می دهد . اگر چه عدم موهای سر طور بالقوه می تواند خطر آسیب اکتینیک و سرطان پوست ، زن و مرد و طاسی ، الگوی افزایش شرایطی است که با چند استثنا ، درمان electively هستند .

طاسی یک نگرانی عمده برای بسیاری ، و عمل جراحی برای درمان ریزش مو (به عنوان مثال ، کاشت مو ) شایع ترین روش عمل جراحی زیبایی در مردان امروز انجام است . در عین حال ، در بازار برای کاشت مو توسط بازار بسیار زیاد برای محصولات است که در درمان ریزش مو بدون جراحی به مراتب بیشتر . این محصولات که شامل شامپو ، لوازم آرایشی مراقبت از مو ، پوست سر ماساژ ، شانه لیزری ، و بسیاری دیگر ، هیچ اثر اثبات شده به جز برای توانایی خود را به طور موقت افزایش حجم موهای موجود ، و در نتیجه ظاهر متراکم تر ، با نسخه پزشک در دسترس است تنها برای مردان ) ، که محدود است ، اما سود قطعی : استثنا دو دارو به ما غذا و دارو (FDA) تایید شده است.

ترمیم مو

یکی از بخش های سرعت در حال رشد کاشت مو در زنان است . کاشت مو جراحی برای توسعه داده شد و به طور سنتی در مردان استفاده می شود.

تکنیک های جدیدتر سازگار تر به زنان می باشد. ترمیم مو است که برای درمان اشکال و درجات آلوپسی دائم مختلف در هر دو مردان و زنان استفاده می شود.

فولیکول های مو را دست نخورده ممکن است از درون ناحیه دهنده امن (SDA) از پوست سر بیمار توسط هر عمل جراحی فولیکولی نوار واحد ( سر و صدا ) یا استخراج واحد فولیکولی برداشت .

هر یک از روش برداشت دارای مزایا و معایب منحصر به فرد . پالایش از واحد فولیکولی نشاء در دهه گذشته منجر به بقا قابل توجهی بهبود یافته مو و نتایج طبیعی به وجود آمدن آن است .

کاشت مو یا تحمل ریزش مو

برخی می گویند، ” یک روز مو بد بهتر از یک روز بدون مو است. ” برای میلیون ها نفر از افراد، ریزش مو یک مشکل عمده در ارتباط با از دست دادن اعتماد به نفس، ناامنی، و حتی افسردگی است. ریزش مو می تواند از نازک شدن زود و یا رکود اقتصادی خط مو در محدوده برای تکمیل از دست دادن مو در امتداد دو طرف بالا و بالای سر.

یک سر پر از مو شامل حدود ۱۰۰،۰۰۰ موهای. ( افراد با موهای قرمز یا بلوند تا حدودی بیشتر از این. ) از دست دادن تا ۳۰ ٪ از تعداد که در اوج نوجوانی رخ می دهد که در میانسالی بخشی از روند طبیعی پیری است حضور داشت. تنک شدن برای تبدیل شدن به تزئینی قابل توجه است، حداقل ۵۰٪ از موهای باید در یک منطقه خاص کاهش یافته است. از دست دادن یک درصد کوچکتر از این به طور کلی در ظاهر لوازم آرایشی و بهداشتی از ریزش مو نمی شود. علاوه بر از دست دادن تعداد موها، روند ریزش مو باعث موهای فرد به نازک، که بیشتر به ظاهر از دست دادن مو کمک می کند.

سیستم طبقه بندی NORWOOD به رسمیت می شناسد و طبقه بندی دنباله معمولی از روند ریزش مو در مردان است. در اوایل فرایند ( انواع ۱-۳)، خط مو فروکش، معمولا توسط رکود پیشانی گیجگاهی منجر شده است. در مراحل آخر ( انواع ۴-۷)، پیشرفت ریزش مو در راس (تاج) به تدریج در دیدار و با مناطق پیشانی گیجگاهی از رکود اقتصادی می پیوندد خط مو مترقی، و در نتیجه اندازه های مختلف ( در هر دو بعد تاج و ساژیتال) راس همریز طاسی.

برای زنان، توسعه آلوپسی آندروژنیک را به سه مرحله است. از الگوی ریزش مو در زنان نازک شدن منتشر مترقی در منطقه بیضی شکل در بالای پوست سر است. ریزش مو در امتداد خط مو معمولا در امان ماند.

در طول ۱۹۹۰s، رهبران در پیوند مو چند موضوع مورد بحث است. خارج از بحث ظهور چند معمولا (هر چند نه به اتفاق آراء ) حقایق پذیرفته شده است.

اولین برتری مو پیوند در مقابل کاهش طاس پوست سر و جراحی پوست سر فلپ تقریبا در تمام شرایط است. دوم حقارت از لیزر برای برش معمولی دستگاه های به شکل سایت دریافت کننده است. سوم پذیرش micrografting بزرگ جلسه است، همچنین megasession، که در آن ۲۰۰۰ یا بیشتر پیوند می تواند با خیال راحت در روش تک پیوند نامیده می شود.

ویدیوی بیشتر در خصوص روش کاشت مو

تقریبا تمام متخصصان پیوند مو بر برتری فولیکولی واحد micrografting بیش از micrografting سنتی و minigrafting است. اگرچه فولیکولی واحد micrografting فنی بیشتر خواستار و وقت گیر تر از روش های دیگر، آن بازده نتایج برتر از نظر ایجاد یک ظاهر طبیعی چون موهای پیوند به عنوان آنها در پوست سر به طور طبیعی رشد. این روش نیز قادر می سازد قرار دادن گرافت متراکم که مورد نظر به دلیل پیوند فرد کوچک هستند و در نتیجه اجازه سایت های دریافت کننده کوچک و فاصله نزدیک تر است. علاوه بر این، فولیکولار واحد پیوند قطع تصادفی از فولیکول های مو در طول فرآیند پیوند کالبد شکافی کالبد شکافی دلیل است تحت تجسم میکروسکوپ انجام را کاهش می دهد. بنابراین، اتلاف موهای اهدا کننده ارزش را می توان کاهش می یابد.

آینده کاشت مو هیجان انگیز است، در درجه اول به دلیل پیشرفت های پزشکی. بهبود اثربخشی کنترل ریزش مو همراه با به حداقل رساندن عوارض جانبی از مصرف مهارکننده ۵ آلفا ردوکتاز که خاص برای فولیکول مو و یا از استفاده از داروهایی که توسط مسیر های دیگر کار می شود. علاوه بر این، ژن درمانی ممکن است برنامه های آینده در درمان ریزش مو داشته باشد. ژن هایی که باعث ریزش مو می تواند واقع و به طور بالقوه با توالی های ژنتیکی با ریزش مو در ارتباط نیست جایگزین شده است.

کاشت مو ( از لحاظ فنی تکثیر سلولی ) ممکن است جراح یک منبع تقریبا نامحدودی از موهای اهدا کننده ارائه دهد. توسط شبیه سازی نسخه های متعدد از فقط چند تار مو کمک کننده، بیماران مبتلا به ریزش موی حتی می تواند پوشش پوست سر کامل انتظار می رود، تمام با حداقل عوارض دهنده سایت. به احتمال زیاد، سلولهای بنیادی فولیکول خواهد شد ضرب سپس تزریق به مناطق تنک شدن به آغاز رشد مجدد موها. نامزدها برای شبیه سازی مو شامل کسانی که با ریزش مو و جوی پیشرفته و کسانی که با زخم و یا منابع ضعیف موهای بالقوه کمک کننده به دلیل سوختگی یا پیوند مو قبلی اجرا ضعیف.

مکانیزاسیون فرایند کاشت مو تنها راه برای بهبود روند پیوند فولیکولی واحد است که شاید. ابزار قادر به سرعت و با دقت تشریح گرافت و atraumatically دادن گرافت می روند سرعت و کاهش وابستگی به دستیاران. با این حال، پیوند مو یک روش زیبایی است که نیاز به یک جراح ماهر برای ایجاد نتایج طبیعی به وجود آمدن باقی می ماند.

با توجه به جامعه بین المللی جراحی کاشت مو ، ریزش مو ۲۱ میلیون زن در ایالات متحده با تاثیر بر سلامت روانی، اجتماعی و احساسی خوب بودن خود را متفاوت تاثیر می گذارد،. ریزش مو در مردان می تواند قابل قبول اجتماعی، و، در واقع، جذاب و یا جذب می کند تلقی می شود. برعکس، جامعه به طور کلی دارای پذیرش کمتر از نازک شدن مو یا طاسی در زنان است. زنان با ریزش مو اغلب پیدا کردن آن سخت تر برای به اشتراک گذاشتن احساسات خود را درباره ریزش مو با عزیزان و یا دوستان.